söndag 23 augusti 2009

Min blogg är hetast

Tack kusin för berömmet! ^^
För nu är jag klar med designen, och jävlar vad nöjd jag är!
Herregud, jag vet nog ingen snyggare blogg än min egen ;)

Headerbilden tog en stund att göra.. men visst blev den snygg ? ^^

Nej nu kommer jag väl bli totalberoende av att skriva här hela dygnet runt bara för att min blogg är så snygg xD

.. asch, dags att sova! Har en liten snutt sovmorgon imorgon vilket är bra, annars hade jag fått sova Aaaldeles för lite inatt!
Imorgon har jag.. spanska, samhällskunskap x2 (med torrby.. vem döper sitt barn till torrby?) och körsång! :D

haha, har en liten kul grej från när jag var hos syven för att lägga till kören till mitt schema:
"Hej, jag skulle vilja lägga till ett ämne, utöver alla kurserna jag redan läser.. jag lämnade in en blankett om det i våras, att jag ville läsa den som utökad kurs.. men jag har inte fått något svar än?"
"jamen då ligger den nog hos rektorerna ska du se! .. är du medveten om att du inte kan räkna in betyget du får till medelpoängen om du läser den som utökad? .. vad var det du ville lägga till förresten?"
"Jaha, nähe okej, men det gör inget, jag vill läsa den ändå! Körsång var det.."
"aha. Men de allra flesta får igenom sina utökade kurser, så du får nog godkänt på den alldeles strax, och då lägger jag in den i ditt schema.. om du inte har några ig'n vill säga?"
"eeeehmm.. nej"
"Nejmen oj, vad pinsamt! Det ser jag ju här att du inte har nej! Herre jösses, hur Lyckas man ha såhär bra betyg? Mvg i precis Allt!"

.. ja ;) Enbart sådana situationer är helt klart värda allt slit jag lägger ner för att få mina höga betyg! Aah, kommer leva på det berömmet läänge ^_^

.. men nu var det Sova som sagt! ... eller jag Kanske målar mina naglar först.. det vore skoj i och för sig :D

Nåja, tjing!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP