tisdag 25 augusti 2009

God eftermiddag, gott folk

Är bara hemma och vänder, eftersom jag, som jag nämnt, både slutar tidigt och har en informationskurs på en timma att gå på senare i eftermiddag på körskolan. Än så länge har jag hunnit med att trycka i mig massa mat.. och eh ja.. mat helt enkelt.

Härnäst är det dags för läxor.. och jag tror att jag far iväg in mot stan igen någon gång vid 4 mer eller mindre. Kursen är mellan 17 och 18. Hemma igen klockan 19..
Rester från helgens grilling fick bli min lunch idag, eftersom vi slutar innan vi ens haft lunch i skolan ^^

och till efterrätt tog jag en bit av dendär kakan jag bakade i går kväll! Visst ser den god ut ;) Den är däremot precis lika mäktig som receptet varnar om! :o

.. eh ja, välkommen till min skolväska. Alla böckerna ska göras uppgifter i innan imorgon/övermorgon..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP