onsdag 12 augusti 2009

Go eftermiddag

Jag drömde en helknäpp mardröm inatt :o
Jag drömde att jag läste spanska steg 4 (vilket jag redan har gjort), fast med fel lärare, och i början av terminen hade jag tydligen bara fått g, och sedan massa vgn. Drömmen utspelade sig på betygssamtalet med läraren, och han sa att jag bara fick vg i betyg. Jag blev helt utom mig av vånda och började fråga om han verkligen var säker, om han visste hur duktig jag var i skolan, och om han verkligen hade gett mig rätt resultat på alla proven osv.. sedan vaknade jag. Känslan var inte trevlig.

Detta är alltså en mardröm i min värld, stackars mig..

Något annat som är en riktig mardröm är Roberts hår just nu. För att använda hans eget uttryck: det har blivit våldtaget. Hans faster har förstört allt. Den jävla.. *fult ord*. Det kommer inte bli sig självt igen på säkert 3-4 månader. Precis nu när vi ska börja skolan och allt också, och han har skaffat massa nya snygga grejor för att se helfräsig ut.. Så kommer hon och våldför sig så grovt på hans hår att man knappt känner igen honom längre. Hon kunde lika gärna snaggat honom.. Jävla skit är vad det är.
Vi ska i alla fall gå ner till affären och se om vi ska köpa lite toning åt honom, så kan han ju åtminstone få en snygg färg till en förjävlig klippning..

1 kommentarer:

Anonym,  13 augusti 2009 kl. 13:04  

Hahah ^^ Hans hår kommer säkert bli bra ^^

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP