lördag 15 augusti 2009

God morgon!

Wiho, jag börjar få massa kommentarer nu :o

Någon skrev att det där clerasil-coversticket som jag köpte inte var bra, så nu vette fasen.. ska jag fortsätta använda det tro? .. iofs kan väl alla saker funka olika på olika personer, så jag kanske ska testa och se vad som händer.. vad är det värsta som kan hända liksom ? :P

Sen tyckte min bror att jag såg ut som wannabe-blondinbellas-cambilder när jag skulle laga maten.. och då har jag inget annat att säga än: Vaddådå? :O:O hon lyckas ju bra, så det kanske jag med gör då ;D Inget fel i att härmas lite ändå ^^
Förresten säger majoriteten av kommentarerna bara att jag är söt ändå ^_^

I övrigt är jag faktiskt rätt irriterad just nu. Har beställt mitt abonnemang från Tele2 (kompis special är det jag ska ha) och det här är en rätt lång historia..
Det började med att jag var i affären och skaffade min mobil tillsammans med mamma. Expediten där försökte ge oss ett erbjudande med att få mobilen lite billigare om jag skaffade något abonnemang med bindningstid blahablaha. Då tänkte vi att vi kunde göra så med det abonnemanget jag ändå ville ha (hade kollat in det redan innan mobilen). Men man var tydligen tvungen att registrera något nummer och sådär, så mamma ringde kundtjänst hos dem och bad dem göra det, och förklarade varför (jag ville nämligen behålla mitt gamla nummer), att jag skulle byta till deras abonnemang och grejor. Samtalet slutade med "okej, men vad bra, då skickar vi hem det i brevlådan till er inom en vecka!". Så vi tänkte mest "vafan?, men okejdå, vi får ju abonnemanget i alla fall..".. visade sig att han i affären ändå inte kunde göra något erbjudande åt oss med just Det abonnemanget.
Så jag åkte hem och väntade. Väntade en vecka. Väntade en halv vecka till. Fick ett brev om att de gjort någon jävla kreditupplysning på mig med meddelandet "abonnemanget beviljas, tele2 hälsar dig välkommen som kund" typ. Väntade mer. Väntade totalt 2,5 veckor. Fick inget simkort i brevlådan.
Mamma ringde kundtjänst igen. De sa att de inte hade någon beställning från oss. Mamma bad om att få abonnemanget på nytt. Väntade några dagar till. Fick ett simkort. Dagen efter fick jag ett brev om att de gjort en kreditupplysning på mig IGEN med exakt samma resultat och meddelande.
Försöker sätta i simkortet i telefonen, får meddelandet "SIM inaktivt". Väntar 3 dagar, testar igen. Funkar fortfarande inte. Mejlar kundtjänst.

Mejlet skickade jag alltså i går kväll. Har inte fått något svar än. Men jag kan säga att jag är måttligt glad på dem och deras jävla... "kundservice" om man nu får kalla det service -.- kundmisshandel är bättre =)
Hatar saker som bara krånglar och har sig. De ska vara GLADA att jag vill ha ett abonnemang hos dem och göra allt för att jag ska vara nöjd. Jag ska inte behöva böna och be om att få ge mina pengar till dem vafan -.-

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP