söndag 16 augusti 2009

Inspiration 0

Jag känner verkligen inte att det är något över huvud taget jag behöver få ur mig just nu. Kan bero på att vi ska köra iväg Robert till bussen om en timma och sedan blir jag ensam.. :(
Fast vi har ju tänkt ses varje helg nu i fortsättningen så det kanske inte blir lika jobbigt som jag fått för mig =)

Det jobbiga är nog mest att skolan börjar på tisdag, så det är hög tid för mig att läsa in mig på vad fan vi egentligen höll på med i alla de kurserna som vi började på redan i 2an och som fortsätter nu. Lagom kul blir det. Och att plocka ihop alla grejor jag behöver för skolan, kolla upp när vi börjar och vart vi ska vara och allt det där.. ysch, jag känner inte för det..

Sen har jag lite mer att klaga på: mitt nya simkort har Fortfarande inte börjat gälla. Nu har jag faktiskt mejlat dem och det har gått ännufler dagar. Jag vill inte gå runt med saldo ~0 på mobilen när skolan börjar, och jag tänker inte tanka på kontantkortet igen eftersom jag faktiskt skaffat ett abonnemang!

Det om detta, dags att äta resterna från tacosen i fredags =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP