torsdag 27 augusti 2009

Gokväll/jag orkar ingenting

blöööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö. Nej förlåt, vad omoget av mig.

Jag orkar seriöst inget idag igen. Jobbiga jävla sak. Tror det är datorns fel. Tills jag sätter mig här mår jag hur prima som helst. Datorn suger energi.
Ska snart skriva lite i loggboken till projektarbetet. Mest att det är skit att vi inte fått tillgång till våran handledare än så att vi inte kan börja medan intresset fortfarande finns.

Sen ska jag ju packa klart också. Nej jag vet att jag har mycket kvar. Men jag orkar inte. Vill inte. Kan inte. Eller jo, det kan jag ju. Argh. Måste vara för att hela min omgivning är jobbig just nu, kanske inte bara är datorns fel..

Får hoppas att helgen i värmland får mig på bättre humör =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP