fredag 14 augusti 2009

God morgon!

.. om jag har sagt det innan så säger jag det igen: jag förstår verkligen detta med hur mammor alltid kan orka ta hand om sina barn när de gråter även om de är dödströtta och aldrig får sova ut. Jag gick och la mig 2. Klockan typ 9 jamade Elvis utanför mitt fönster (jag har dessutom mitt rum på andra våningen, så han är ändå en bit ifrån) och vips är jag klarvaken och flyger ner för att öppna åt honom. Helt sjukt. Förr när han var inne hela tiden kunde han få för sig att han var ensam klockan halv 7 på morgonen, och det var precis samma sak då. Han jamade lite - jag blev klarvaken.

.. Så här sitter jag och kan inte somna om. Och Robert den tråkmånsen bara sover och sover.. -.-

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP