lördag 8 augusti 2009

Jag blir bortskämd <3

Wooaaah, håll i hatten! Jag flyger snart av datorstolen så snabb min dator är! Pappa satte just in 1gb extra ram, och nu blir jag helt och totalt bortskämd här borta! :D

jag är alltså för övrigt hemma igen från värmland, alldeles ensam :(
Har träffat den nya katten, en riktig myskisse ^^ Hon heter Maja.. och hon är röd! Det är väl typ 1/10 000 att en honkatt blir röd eller vad?? Jag blev i alla fall sketförvånad. Av allt hon kunde vara.. så var hon röd! Hade tänkt mig allt utom det. Men hon är så kelig så ^^ Får lägga in någon bild senare eller när jag lyckas ha kameran framme i rätt ögonblick. Vi klaffade i alla fall direkt ;D Jag älskar katter som älskar mig!
.. i och för sig är hon så kelig så hon älskar till och med skåpsluckorna och stolsbenen.. men ändå! ^^

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP