måndag 31 augusti 2009

så nyfiken så jag tror jag spricker :o

Nej nu måste jag få veta! Vem vem vem lämnade kommentaren till mitt inlägg om vad jag stör mig på i skolan? :O

Vem väljer att kalla sig "ett besviket fan.." .. tjoho för att jag ens har fans i och för sig, men nu vill jag veta vem som tog illa vid sig? :o

Och så vill jag förtydliga med att i mina sämsta dagar stör jag mig på det mesta: hur min lugg krullar sig, hur personen framför mig sätter ner sina fötter när denne går, hur personen i bambakön bredvid pratar, och en tusen massa olika saker till :o så ta inte allt jag skriver så allvarligt ffs! Även om jag faktiskt gillar att vara bäst, men jag erkänner det åtminstone! Jag försöker inte vara bättre än jag är, jag vet att jag har mina brister =)

Så snälla, träd fram :o *jag hyser inga agg* ^^

2 kommentarer:

Anonym,  1 september 2009 kl. 16:12  

jag hyser inte heller några agg...:P men scary om man inte vet när du tänker elakt om en...

fanet igen:),  1 september 2009 kl. 16:19  

btw din blogg är riktigt bra! förstod bara inte det där med när du "hoppade på" dina klasskamrater så...

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP