måndag 17 augusti 2009

Snart kungsbacka

Jao, om en timma går bussen som jag ska med, och sen ska jag möta Johanna där inne^^
Men sen åker jag hem igen så att jag är hemma vid 2 eller halv 3, så det blir ingen lång stund inte.. =)

En obligatorisk bild ska ni ju få också:


tadaaa! försökte välja en annan vinkel än vanligt för att vara lite roligare, men jösses så svårt det är att se bra ut från mer än ett håll xD

glömde förresten säga att jag skulle ju göra en header till min brors blogg idag också, eller i alla fall börja på. För det har han bett mig om =)
Jag har faktiskt gjort hans förra också, se resultatet på hans blogg ^^ kanske inget jättespeciellt, men jag tycker det är kul att han ber mig ändå! Måste ju betyda att han tycker att jag har lite känsla för det där med vad som är snyggt och inte i alla fall =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP