onsdag 12 augusti 2009

inget meteorregn :(

.. inte för min del i alla fall. Upptäckte att området där jag bor är alldeles för upplyst nattetid för att kunna se några stjärnor alls.. så den utflykten var helt lönlös.. synd..
Jag är nämligen väldigt fascinerad av rymden, utöver allt annat jag är intresserad av såklart xD
Men eftersom det är emot mina principer att slänga dyra pengar på att försöka hitta andra planeter och sånt skit när vi har stora problem kvar att lösa här på våran egen planet så valde jag att inte sikta på någon karriär inom astronomi =) Kemist here i come!

Och bara för att jag inte tagit några egobilder på mig själv idag ska ni få en snajsig bild tagen direkt från internet på en liten fiffig pryl jag hittade i affären idag:


ett coverstick från clearasil som tydligen täcker över finnar och andra orenheter Samtidigt som den motverkar och arbetar bort dem! Tillräckligt intressant för att jag skulle lägga 40 kr på det =)
Fanns för övrigt i den vanliga mataffären så det är väl inget vidare speciellt med det egentligen ^^

1 kommentarer:

sandra 14 augusti 2009 kl. 12:46  

Den är skitdålig och innehåller olja som inte är bra =(

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP