tisdag 18 augusti 2009

Ny header till brorsans blogg

Jaha nu har jag fixat en ny header till min kära brors blogg. Den ser ut som följer:

.. och den är gjord helt och hållet i gimp. Gimp äger. Eller snarare kombinationen Hanna+gimp ^_^

han fick även nya hiss/diss-"rubriker":

så nu kan han hissa sin nya design som bara den! xD

.. nåja, svåraste i hela bilden var nog ändå att få hans ansikte att få normal färg xD Han har solat det för mycket, så här har ni original till vänster och redigerad till höger:
, ja faktiskt, inte tvärt om xD
hur som helst.. man behövde Bara ändra ljusstyrka/kontrast, mättnad över lag, mättnad av färgen röd och byta nyans... >_< men snyggt blev det ;D

Nu är det hur som helst dags för sängen för min del, har inte kollat något på kemin eller fysiken än, matten han jag kolla igenom allt vi läst i kurs D hittils igårkväll..
Men vi har inledning på projektarbetet hela dagen imorgon, så det är ingen fara på taket än =)

1 kommentarer:

Henrik Andersson 19 augusti 2009 kl. 00:52  

Hörredudu! HELA är inte gjort i Gimp! Texten kommer allt från MITT KÄRA Photo Shop ! :D <3

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP