söndag 30 augusti 2009

Bluetooth

Jag är så bäst! Robert hade köpt en såndär usb-bluetooth-adapter-trådlös-till-datorn-grej, men han fick den aldrig att fungera. Nu fick jag den just att fungera :D
Och för att fira skickade jag över en bild på min frukost, helt trådlöst:


Tadaa! ^^

Robert är för övrigt ute och klipper gräset och jag sitter här och orkar inte göra någonting alls. Har växtvärk (eller ja, tecken på att jag kommer bli reumatiker som gammal) i min vänstra handled eftersom de har öppnat för vädring här och det drar så jävligt och kallt .. -.-

Robert tycker för övrigt att vi ska äta på hamburgerbaren idag igen innan jag åker, han är så söt ^_^
Men nu vet jag vad jag ska göra :o hittade så gulligt garn i affären (de har garn i sina ica-affärer, värsta bra!) så nu ska jag surfa iväg och kolla om jag hittar något användningsområde för det =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP