lördag 22 augusti 2009

god jävla skitmorgon

Bah. Jag vaknar sent. Jag har ont i huvudet. Jag vill inte göra någonting. Jag mår lite lätt illa (eftersom jag åt mat sent i går kväll). Jag känner igen det här: skolan har börjat igen.

Ysch. Och jag har botemedlet också. Fördriva lite tid (här ska man passa sig noga så att man inte bara skiter i allt och fördriver Massa tid) vid datorn så att man inväntar hungern, man äter en god frukost toppad med en treo brustablett istället för juice, sedan försöker man vila lite igen (vilket för övrigt är omöjligt, men man mår bra bara av att försöka).. sedan funderar man ut vad man ska belöna sig med när alla läxor är klara, och så sätter man igång att plugga utav bara helvete! .. tills huvudvärken kommer tillbaka. Då är det dags för paus igen, med mer mat och kanske en promenad (som oftast brukar bli till slösurfande vid datorn) tills man hittar tillbaka till plugget igen.

Usch. Sådana här dagar är jobbiga.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP