söndag 23 augusti 2009

God morgon

Yaay, nästan ingen huvudvärk idag! ... än i alla fall. Man ska inte ropa hej förrns man är över bäcken. Men jag hoppas på det bästa =)

Jag kom fram till igår att jag har ju faktiskt 2 hela veckor till på mig fram till provet, så om jag inte går igenom exakt alla kapitel just nu så är det inte hela världen. Bara tre fjärdedelar.. nej, lol. Men i alla fall. Jag kanske stressar upp mig själv i onödan?
Äsch, jag tänker i alla fall försöka få gjort så mycket jag kan idag också, men jag tänker sätta en brytgräns vid klockan 6 ikväll. Efter det har jag min fria tid. Då ska jag duscha och ta hand om mig med ansiktsmask och hårinpackning (hihi, hoppas det har kommit hem en ny illustrerad vetenskap.. var mysigt att sitta och läsa den undertiden! ^^), sen ska jag måla naglarna, och sedan göra något jag tycker är kul. Antagligen en blandning av att sticka lite och kaaanske, kanske (hoppas inte för mycket) fixa en ordentlig design till denna bloggen. Men det innebär ny headerbild också, så det är inte säkert att jag orkar idag.. vi får se helt enkelt =)

Nu först är det packa som gäller! För det ska vara kalas här hos pappa idag, men jag behöver tiden till att plugga, så jag ska åka till mamma redan idag istället. Efter packningen blir det frukost, sen svischar jag iväg, sedan börjar jag plugga =)

och förresten ska jag ursäkta mig så himla mycket för allt detta prat om plugg! Det är inte meningen att tvinga på er alla mer tänk på skolarbete än ni redan har >_< .. men jag brukar bli sånhär när det är extra stora prov på gång.. små prov behöver jag knappt plugga till ;)

1 kommentarer:

♥ Susanne 23 augusti 2009 kl. 13:06  

Lycka till med nya designen, vill du ha inspiration, kika in hos mig:

http://snyggastdesign.blogg.se/

♥ Susanne

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP