söndag 9 augusti 2009

Hemma igen!

Muhaha, nu har vi åkt runt i typ 4 timmar. Vi har övat på.. ptja, lite krypkörning, växling, start i backe (jag äger på det!), ecodriving (hoppa i växellådan XD), tänka på faror på landsvägar, kört en jävla lång grusväg, fikat, och backat en himla massa på slutet. Jag lyckades faktiskt backa 50 meter och avsluta genom att svänga och landa perfekt i en parkeringsruta.

Jag är nöjd =) Många nyttiga saker jag fick övat på, inte bara att köra frammåt liksom, för det har jag redan gjort ^^


pappa bjöd mig på fika uppe på fjärås bräcka :3 Mackorna var svinigt dyra, och först efteråt upptäckte vi att alla desserter faktiskt var billigare.. nåja.. xD
Det orangea är förresten färskpressad apelsin/grapejuice, fasen så gott!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP