måndag 31 augusti 2009

My shoes!

Hihi, barnen på min förra skola har definitivt förbättrats vad gäller tilltal till äldre.. när jag själv gick där kunde jag få höra "du ser ut som en griiis!", imorse fick jag istället höra "vilka fina skor du har!" . Då blir man glad :D


Och vet ni vad? ^^ Jag tycker faktiskt också att dom är jävligt snygga! Finns på skopunkten =)

I övrigt regnade det när jag gick från skolan till bussen idag, vilket innebär att mitt hår återigen är lockigt. Bah, det är hopplöst.


Före (på busshållplatsen imorse)


Efter (sittandes här i mitt rum efter att ha återhämtat mig från den värsta dränkningen)

Imorgon är det tänkt att jag och Josefin ska testa på att gå på ett danspass på friskis & svettis, så jag ska nog logga in på msn snart för att diskutera och planera med henne =)

I övrigt ska jag invänta min hunger, för idag råder fri ätning (d.v.s. ingen förälder som gör middag xD) här hos pappa!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP