torsdag 26 mars 2009

Ytterligare uppföljning..

Nu sitter jag då här igen, och nu är klockan hela halv 12.
Vad har jag fått gjort? Jag har duschat, gjort våfflor, någorlunda packat färdigt. Så jag har kommit längre än jag trodde ju!
Men matten är fortfarande inte pluggad såklart .. typiskt mig. Bara det att denna gången tror jag att jag skulle mått bra av att plugga lite, då det är många små tankeknep som faller bort så lätt när man läst allt som de andra läst alldeles nyss för flera veckor sedan..

Nåja. Vad sägs om att borsta tänderna och läsa lite i matteboken? *gäsp* .
Jag kommer somna ... mmh, god natt :)

Förresten; jag är ju uppe i värmland i helgen, bara så ni vet alltså, så ni inte går och tror att jag dött bara för att jag blir lite inaktiv alltså! Nej då sitter jag bara nånstans och tar vara på tiden istället ^^

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP