torsdag 5 mars 2009

Ge mig pengar.

Nu. Tack.
Plötsligt är 1000 kr ganska lite ändå. Eller inte lite. Men det är min månadspeng. Och när allting blir 30-50-70 kr dyrare utan att man får mer månadspeng så blir inte allt så roligt längre..
För äntligen har jag hittat lite snygga saker som jag vill köpa. Men det är ju så jävla dyrt. (dyrt och dyrt, jag har mina egna definitioner). För att något ens ska vara snyggt måste det tydligen kosta minst 200 kr. Och jag har lust att få lite mer än 5 klädesplagg för hela min månadsbudget..

Nåja. För att sluta deppa.
Här är några saker jag siktat in mig på (utöver den lilla korsett-toppen jag köpte på HM idag för reapriset på 49.50! nästan så billigt att det inte gör något att jag ser lika plattbystad ut som när jag spelade Elvis.. >_< )


Jättesöt och precis vad jag letat efter i säkert ett år.. bara det att den kostar 200 kr.. är jag för snål om jag tvekar?


Och två underbart söta par skor! Jag är helt överförälskad i skor.. jag skulle kunna ha hur många par som helst.. så länge de har klack, är svarta/vita/bådeoch och har någon gullig dekoration!
Skooooooor (L) bland det bästa som finns!

och juste ja.. "tröjan" är från Gina tricot, skorna är från skopunkten.. de kostar 300kr var, fast man får båda för 450 kr.. värt?

1 kommentarer:

Anonym,  6 mars 2009 kl. 23:35  

låter som att det är värt det, 450 kr för två skor e rätt bra! ;D

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP