lördag 21 mars 2009

Hugaligen.

Nu har jag övningskört i över en timma. Börjat med att köra runt och växla lite på en parkeringsplats, övat att tvärbromsa i hög hastighet, krypkört (vilket var skiiitjobbigt eftersom bilen hade ett så tydligt dragläge att den ena sekunden flög iväg och nästa sekund stod still när man rörde foten mindre än en cm .. xD) över brunnar så att det blev små uppförs/nedförsbackar att parera, och sedan kört landsvägskörning ut längre än till lindome och tillbaka.
Lärorikt! fick en del beröm, men en hel del kritik också .. tydligen växlar jag som en galning, d.v.s. när jag byter växel dampar jag och rycker skitfort, inte att jag växlar för ofta (snarare för sällan...)

Nåja :)
Imorgon kommer tydligen min syster och hennes man hit på besök, och då blir det nog lite god mat tror jag bestämt, det blir trevligt!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP