onsdag 18 mars 2009

Sent

"jippie jag har 6 olästa meddelanden i inkorgen, nu Måste det bara vara något vettigt där!" var min tanke. Men nehej, det var 6 fina små reklamerbjudanden. Finfint. Varför skickar alla reklam just idag? Det är väl inte precis som att alla just har fått lön? Men jag får inte ens någon lön, så varför skicka till mig alls? Låt mig vara.

Jag har jobb i helgen. Fick jag reda på så sent som för någon timma sedan. Ska löda fler fina kretskort till tandläkarlådorna. (riktigt fiffig grej pappa har designat, som reglerar flödet i dedär sugmackapärerna som tandläkarna använder.. xD). Totalt 20 stycken till ska tillverkas, vilket genererar arbete under ca. 30 timmar. Med 50 kr/ timma får jag 1500 kronor. Äsch. Varför känns det inte så lönt längre?
Jag borde få 60! Då blir det.. 300 kronor mer. Tjoho. Äsch, jag har inget bättre att göra i helgen ändå, men jag får väl se hur långt jag hinner. 10 timmar som mest tror jag bestämt, lite helg ska jag ha också!


titta bara så fint jag kan!

Usch, klockan är redan 8 och jag har bara precis hunnit komma hem. Ska försöka svänga ihop en labrapport, och tänkte egentligen använda matdagboken från idag till idrottsarbetet. Men jag borde nog välja en annan dag istället, för idag ser den ut som : 1 ägg, 1 macka, 1 glas juice till frukost, 2 hamburgare till lunch, slut. Inte så varierat, inte så genomtänkt, inte så bra. Nej, det får bli en annan dag. Fast jag är fortfarande inte hungrig även om jag inte ätit på så lång tid. Jag har inte varit hungrig sedan jag vräkte i mig i helgen. Fast mat är gott ändå.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP