onsdag 25 mars 2009

Hemma igen

Dåså. Till att börja med ska jag säga att kommentaren jag fick från Fredrica inte gått mig obemärkt förbi, men jag har liksom tappat bort att jag skulle besvara den på vägen när jag skriver inlägg. Så nu börjar jag med ett gensvar!
För det första blev jag glad över berömmet ^^ och ja, jag försöker att skriva åtminstone något litet varje dag, för en blogg som uppdateras sällan är ju tråkig att läsa. Dessutom har jag för det mesta alltid något att skriva, och har jag inte det kan jag ju förklara att jag lever för alla som bryr sig där ute ;D

Jag ska redigera mina tuffa bilder om en stund, och visa dem här sedan. Jag har bara en känsla av att jag borde skriva min laborationsrapport i kemi först. Och kanske plugga matte. Och börja fundera på vad jag ska packa med mig upp till värmland. Så det är en del att göra. Och så Måste jag verkligen försöka sova mer (not gonna happen)..
Snart vankas det våfflor igen dock, och jag som bara åt 2 och en halv förut känner mig inte trött på dem än inte! Vi gjorde en megasmet (1.5x receptet i förra inlägget) och använde således över en liter mjölk. Då förstår ni nog nästan hur mycket våfflor vi har kvar att äta upp!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP