söndag 1 mars 2009

Hejhejhallåååååååååå :D

Jag funderar på att sälja diverse saker på tradera/blocket. Men jag vet inte. Jag har himla många trevliga böcker, som skulle kunna få göra plats för nya. Men vem köper böcker på blocket/tradera? skulle aldrig jag tänkt på att göra om jag behövde böcker faktiskt xD

Hur som haver så sitter jag här nu, och Robert har åkt hem.. och jag har vräkt i mig 3/4 Pringles-rör med sourcream & onion chips alldeles själv. Gott men intesåbra. Insåg idag att sourcream betyder gräddfil. Undras varför de kallar det "sourcreambiff" i bamba då..? De kanske vill få det att verka tufft så alla ungdomar äter :o ? xD

Men nu har jag lite bilder från i går att visa er :)


Allra sötaste brorsonen i egen hög person :3



När vi var hemma deppade jag ihop för att alla bilder på mig blev fula när jag kände mig så snygg xD (lol på mig )


.. medan Robert såklart blev supersöt utan att ens anstränga sig :o


..till slut fick jag En duglig bild (ja, nu är den sönderredigerad.. ) och allt blev frid och fröjd igen :)


.. Under tiden jag la in alla bilderna tog mina chips slut :( *depp*

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP