lördag 7 mars 2009

hääääääääärligt!

Gick och lade mig vid 2-halv 3, vaknade vid 2, härliga tider! Sovit 12 timmar alltså.

Nu sitter jag här och övar inför spelningen på måndag. Det är vanlig måndagsklubb, d.v.s. kulturskolans olika band och grejjer spelar lite på trubaduren på kvällen. Vi ska spela Change the World (Eric Clapton), och Simply the Best (Tina Turner) ..
Jag har en jobbig stämma på Change the World, och två soloverser på Simply the Best, så nu vill det till att öva ordentligt :)

Sedan ska vi ju också spela på kungsmässan på lördag nästa vecka, vid kvart i ett, på den scenen vid intersport/stadium-sidan :)
Samma låtar gissar jag på ^^

Så det blir nog bra. I övrigt ska jag idag skriva en spanskauppsats om skillnaden mellan kvinnor och män, och en religionsuppsats där jag hittar på min egen religion efter att jag hittat på en egen värld.. Så jag har att göra! :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP