torsdag 12 mars 2009

Hemma igen

Utvecklingssamtalet gick väl bra. Några sepelärare som sätter onödigt låga betyg på mig, men det struntar vi i, jag får mvg i slutändan ändå!
Mamma störde mig genom att säga till min mentor att hon tycker att jag sover för lite om nätterna. Plötsligt minns jag ännumer varför jag inte vill ha med henne på mina utvecklingssamtal. Inte ens då kan jag få slippa massa klagomål, för just den saken har hon sagt på Varje Jävla utvecklingssamtal hon varit med på. Vad fan har min mentor att göra med hur mycket jag sover om nätterna? Vad ska han göra åt det? Vafan. *störa mig*.

Robert kommer hit imorgon, och på lördag är det spelning som sagt. Imorgon är det en vanlig skoldag, vilket är jobbigt då vi fått lyx och haft ledigt 2 dagar denna veckan.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP