torsdag 19 mars 2009

Halv 1

Jaha, här sitter jag och filar lite på en halv labrapport. Ja, jag har inte resten av detaljerna så jag kan inte skriva mer än så.
Somnade en bra stund förut, när jag tänkte att jag bara skulle vila lite, så som vanligt får jag göra läxorna mitt i natten.

Blev vän med en msn-kontakt på facebook med, såhär står det nu om hur vi träffades (vi har inte ens setts i verkligheten dock xD) : "Ni var medlemmar i group therapy meeting for people with fobia for small chunks of fruit in yoghurt 2003." hahah!

.. har jag berättat om min enorma fobi för bitar i maten? Såsom jordgubbsskal i sylten, eller bitar av blåbär i krämen, eller just fruktbitar i youghurten? - de ger mig spykänslor!

nej, sovdags tror jag bestämt!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP