söndag 8 mars 2009

noooo!

Nu har jag svängt ihop nåt fint om Fredrik Reinfeldt på spanska. Direkt från wikipedia ned i mitt skrivhäfte. Fast med lite urval och översättning på vägen. Tada!

Henrik snodde mitt sims -livets historier så nu deppar jag lite. Får snart gå och ta tillbaka det..

När jag öppnade skolväskan förut för att plocka upp spanskaboken så fick jag en såndär spontan minnesförlust. "vad fan gör engelskaboken i min väska?" . Jag ville inte veta. Dock förtäljde kalendern att jag har engelskaläxa också, till på onsdag. Kul kul. Cykelhjul.

Så vad ska jag göra nu då?
Mina fingrar kliar av kreativitet sedan jag sydde den mobbade lilla iPod-sockan igår. Den var tydligen för ful för att läggas upp på bilddagboken dock, fast att jag kämpade med den hela kvällen. (ja min bror lägger upp allt intressant och ointressant på bilddagboken, så allt som inte hamnar där kan man anta är pinsamt/töntigt/löjligt i hans ögon.. )

2 kommentarer:

Fredrica 21 mars 2009 kl. 00:09  

Hanna!

Din blogg är bra. Och jag visste inte att läget mellan dig och Henrik var på det viset.
Känner igen det där med att alltid få skulden... Även om mitt syskon är betydligt äldre än Henrik...

Må så gott.
/ Fredrica.

Fredrica 21 mars 2009 kl. 00:10  

yngre, yngre!*

Det är inte lätt att skriva på natten, inte.

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP