söndag 8 mars 2009

Huff!

Bara för att jag först tänkte lägga in en bild på mig själv för att förgylla tillvaron för er läsare.. men sedan kom jag på att det kan Robert få göra denna gången :3

Jag har just pratat telefon med honom i 3 timmar, och kom återigen fram till att jag är en otroligt bra människokännare. Vad folk än säger och gör så verkar jag alltid veta när de ljuger, eller egentligen menar något annat, eller vad det nu kan tänkas handla om. Eller när någon har något problem i en relation och inte fattar någonting.. det var alltså en forumstråd skriven av en kille på hamsterpaj som undrade varför hans flickvän aldrig ville kyssa honom och sa att han inte älskade henne. Medan de flesta kom med "haha du kanske har dålig andedräkt" som bästa svar, så verkade jag fatta lite mer och det slutade med att mina råd löste hans problem :o
*detta skrev jag inte för att visa hur duktig jag är, utan för att jag är glad att jag kunde hjälpa någon*.

Kanske har jag egentligen ignorerat mitt riktiga kall i livet? Jag kanske borde sadla om till psykolog? Hmm?

Alla måste i alla fall hålla med om att Robert är ursöt på bilden? <3

1 kommentarer:

sandra 24 april 2009 kl. 17:45  

Är hans muskulös då?

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP