lördag 28 mars 2009

Lördag :)

Det blev inge tacos hos scouterna igår kväll. Attans. Jag som för en gångs skull såg fram emot att åka dit.. men det var för mycket snö. Istället var vi hemma och såg finalen av let's dance. Fast vi gick upp för att vila i nyhetspausen, och somnade helt, så jag har ingen aning om vem som vann än.. xD

Idag hade vi tänkt beställa en kebabpizza att dela på Robert och jag, men vi somnade och vaknade för en timma sedan av att de redan haft hem en familjepizza med räkor och tonfisk. Med valfri bearnaisesås. Vad är det för himla kombination? Nåja. Nu har jag lärt mig att tonfisk passar bättre i sallad än på pizza enligt mina smaklökar.

Tydligen ska man väl ställa fram klockan en timma nu i natt verkar det som, så då förlorar vi en timma.. dumma.. sak.

Imorgon har vi i alla fall varit tillsammans i 1 år och 8 månader, nästan lång tid ju :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP