söndag 15 mars 2009

Söndag.

Är det idag. Jag har lite ont i huvudet jag. Mina tofflor luktar inte gott. Men jag har duschat i alla fall. Samt sett 3 avsnitt av "Samantha Who?", ganska rolig serie faktiskt.

Jag ska snart sätta igång och göra lite läxor, för såhär sent om sider har jag insett att jag pluggar som bäst precis innan jag ska sova. Eller så beror det bara på att jag inte Vill plugga förrns jag verkligen Måste.

Jag tänkte lägga in några bilder också. Men då måste jag ta dem först, och min kamera har slut på batteri.. så antingen får det bli senare, eller imorgon. Eller något.

Nej nu, kemi här kommer jag!
.. sa jag att vi har börjat med kemiska beräkningar nu i kemi?? :D:D Jag älskar't! Kemiska beräkningar är min thing tror jag bestämt ^^
Mycket bättre än organisk kemi, även om jag lyckades bra på provet om det med ^^
Över huvud taget är nog kemi min grej :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP