måndag 30 mars 2009

Glass!

Fy fasen. Fram till för 5 minuter sedan kändes det ganska bra att tänka på ett äpple och knäckebröd med ett glas juice till som något gott att äta om man är lite småhungrig men redan ätit alla stora mål man ska.
Sedan gjorde jag glasstestet på bilddagboken (man kommer faktiskt till den om man klickar på bilden till höger, fiffigt va? ^^ ). Och då ändrades min åsikt radikalt.
Nu är jag sjukt sugen på den här jäveln:


..som jag tydligen ska föreställa vara, med motiveringen "hi there, jag är en maffig typ som inte alls hör hit" - passande beskrivning på mig eller vad? (ironi?)

Ge. Mig. Glass.

Dags för knäckebröd!

1 kommentarer:

Fredrica 30 mars 2009 kl. 21:12  

Ledsen att göra dig besviken, men den där glassen är ingen höjdare direkt. Smakar som vanlig glass mellan två kakor som har fått ligga ett tag i vatten och blivit mjuka... :(

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP