måndag 23 mars 2009

wiie, en kommentar! ^_^

Tack till en viss Petter som visst hade kommenterat min blogg idag, såg jag nyss :)
Jag gillar kommentarer. Dem blir man glad av!
Och jo, jag är medveten om att min vikt inte är i överkant, men den funkar med tanke på att 0% (känns det som) utgörs av muskler, som ju väger mer..

och jag måste bara citera en del:
"Trevligt att se en blogg fri från särskrivningar."
Wiiieee! Jag har själv väldigt svårt att läsa texter som inte ser bra ut grammatiskt och stavningsmässigt, så det är kul att höra att jag lyckas med att presentera ett åtminstone tillräckligt bra språk för att orka läsas ^^
(jodå, sådana här framgångar är jämförbara med mvg'n på prov i skolan, fråga mig inte varför! )

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP