söndag 8 mars 2009

Nu jävlar!

Nu har jag varit duktig. Jag har sökt ett sommarjobb. Nu sitter jag bara och dampar för jag korrekturläste inte mitt personnummer, tänk om jag skrev fel?!
Äsch, det gjorde jag säkert inte.

Nästa steg är att mejla en snubbe på lab.gruppen med. Där har jag praoat. Å andra sidan har min bror redan skickat dit, och vi båda skriver att vi är syskon till en som arbetar där liksom.. hm, bra.. men jag har praoat där, där har vi min fördel!
Jag ville ju mejlat dit redan förra året och frågat om sommarjobb, men det blev aldrig av, men whatta heck, det kan inte bli värre än ett nej i alla fall!

Så det så. Funderar på Gothia Cup också..
*tänka*.

Nej nu måste jag skriva min spanskaläxa, känns det som, men jag orkar ju fan inte, och sedan vill jag spela sims!!
lol på mig :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP