söndag 29 mars 2009

Ont

ontontont. Jävla mage.

1 år och 8 månader. Det är samma sak som 20 månader upptäckte jag just. Fast 1 år och 8 månader låter längre. Det firar jag och Robert idag i alla fall som nämnt tidigare.

Jag tror att jag kan ha hittat Johannas kameraladdare som hon smsade mig om tidigare igår eller idag. Jag smsade det till henne, fast jag tror det finns en risk för att hon sover vid denna tiden. Nåja, får väl se vad som händer. Alltså till hennes filmkamera. Som hon hade här när vi spelade in engelskafilmen.

Jag har gjort världens upptäckt. Två utav elvis låtar är i princip identiska. There goes my everything och He is my everything. Jag vet, till och med namnen på låtarna låter identiska nästan. Men om man lyssnar så hör man att verserna bara är en variation på varandra till samma melodi, och det samma med refrängerna..
Wow, det kommer jag på efter att ha kunnat båda utantill i flera år :) Jag är så smart ibland ^^

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP