torsdag 19 mars 2009

Tralala :)

Lång dag idag. Jag lånade en bok på biblioteket som hette "vem vill bli miljardär?". Det finns tydligen en bra film baserad på boken också. Jag föredrar böcker dock. Än så länge är den bra.

Min kusin ska tydligen också kanske på still alives spelning, det blir skojs i så fall! .. hela saken är ju ändå typ rena rama släktträffen så xD

För övrigt gav pappa oss pengar till att köpa thaimat jag och Henrik ,för han och Monica skulle på nån konsert. Vi tog vårat förnuft till fånga och delade på En beställning. Precis som jag och Robert brukar dela på En pizza, för tar man varsin hel så sitter man likförbannat och är proppmätt med varsin halv pizza kvar sedan. Både ekonomiskt och bra för figuren!

Jag har inte fått något vettigt gjort idag. Och ingen annan dag heller.
Jag har hittat en fånig blogg som några ettor från samhällsprogrammet på skolan håller på med. Jag gick in och kritiserade den lite genom kommentarerna och förklarade hur det egentligen ligger till. Eller ja, mest troligen ligger till, ingen vet till 100%. Kommentaren blev raderad, och ett inlägg skrevs där det inte fanns några motargument, bara kort notis om att inte alla tycker som dem och att det är oförståbart. Jag tänker inte ge mig; jag tar upp kampen!

.. fast jag kanske borde göra mina läxor istället?

2 kommentarer:

Anonym,  20 mars 2009 kl. 21:12  

Meh, jag var ju också med och skrev det inlägget :O Ta inte hela äran själv nu du :O :O ^w^

Anonym,  20 mars 2009 kl. 21:17  

släktträff e alltid kul! extra roligt att se på när den äldre generationen har fått i sig för mycket av alkoholhaltiga drycker och visar upp sina danskunskaper! eller va säger du?

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP