torsdag 26 mars 2009

Med risk för att bli tråkig.

Nu förhåller det sig inte bättre än att jag sitter här 20 i 5 på en torsdageftermiddag, dagen innan jag har mitt första prov i Matte D, vilket jag ännu inte pluggat ett dyft till, och dessutom inte har packat väskan fast att jag ska fara direkt upp till värmland efter skolan imorgon. Jag har lite att göra. Så jag tror att det finns en viss risk att jag blir tråkig, som sagt.

Jag tänkte nog skriva något. Men jag glömde av det. Måns Selmerlöv var på kungsmässan igår förresten. Uscha. Men det var inte så intressant för mig så jag glömde nämna det igår när jag skrev. Våfflorna var liksom högre prioritet :)

Enda positiva i allt jobbigt är att det blir pannkakor i bamba imorgon, och att det sedan är tacokväll hos grums egna scouter!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP