måndag 30 mars 2009

Hej :)

och här brevid ser ni resultatet utav ännu en intressant genomgång i religionskunskap. Läraren är ju helt.. jobbig! Han har "nya" genomgångar om samma sak i 3 lektioner. Hallå, vi är naturare hela bunten, vi fattar på första försöket. Känns som småskolan på hans lektioner. Hur som helst, ja då underhåller jag mig med att måla lite istället, för att sysselsätta mig.. På sistone har det blivit väldigt många blommor i mina böcker faktiskt..

För övrigt tillhörde kamerasladden Johanna, så nu är allt frid och fröjd igen :)

Jag får 300 kr av mamma idag, så jag är lycklig. Och dessutom 200 av pappa för att Roberts faster färgade mitt hår. Eller ja, blonderade utväxten. Det är himla mycket billigare än runt 600 kr som de flesta (inklusive min riktiga frisör) tar för det. För några cm färg. Men jag skulle aldrig släppa någon annan än min frisör i närheten av mitt hår för att klippa det.. så lätt att det blir fel och jag får typ en halv hjärtattack om någon klipper mer än 1,5 cm på fel ställe >_<

så nu avslutar jag med 2 bilder på mig från någon gång förra veckan:

jag <3 min mössa! :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP