tisdag 17 mars 2009

Bildprojekt i nian ^^

Hih jag hittade en bild på pappas dator igår som jag tagit på resultatet av mitt bildprojekt i nian. Det handlade om att designa kläder, de blev mycket snygga om jag får säga det själv:

Utöver det fick jag ganska bra resultat på det oförberedda läxförhöret i religionen. Och läraren ska ha lite (men då menar jag bara lite) creds för att han rättar alla på en dag. Något liknande tror jag aldrig att jag har varit med om tidigare.

Idag känns det som att det är vår, och jag har en söt klänning på mig.. tror faktiskt att jag tänker lägga upp en bild på den senare! :o
*orkar inte föra över bilderna nu* så så länge får ni hålla till godo med mitt lilla bildprojekt!

Trevlig dag idag faktiskt. Enda negativa är att mina fötter luktar yscha, och att jag är tjock idag.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP