söndag 28 februari 2010

Projektet fortskrider..


Hallå, det går ju ändå ganska fort att virka! :o Här är efter bara 1½ timmas arbete till, under tiden jag kollade Project Runway och Blåsningen ^^

Som det ser ut att utveckla sig just nu (det där är framsidan på underdelen på bikinin), så kanske jag kommer behöva repa upp en del av toppen där och göra någon alternativ lösning, men det vet jag inte förrän jag är klar! Antagligen får jag i vilket fall ta upp översta varvet, för det uppläggningsvarvet liksom stramar åt och gör att den drar ihop sig onödigt mycket mot toppen (vilket kanske syns), och det är rätt störande..

Men jag har inget tvivel om att den kommer bli snygg när den är klar ;)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP