måndag 22 februari 2010

Lyxliv

Skolan är inställd imorgon med (L) Jag smäller snart av så bortskämd jag är ^^ Vi skulle nämligen haft matteprov då.. men det blir ingenting med det! :D

Enda negativa lilla grejen jag kan hitta är att min förbannade skrivbordslampa bara sa påff och slutade leva förra gången jag försökte tända den:


Så nu har jag fått hämta upp en enorm jävla golvlampa från mammas rum:

Haha, akta så jag inte kommer och hemsöker dig inatt xD


..var glada att ni inte ser andra sidan av min mun.. en stor jävla finne/munsår på överläppen.. gör ont och ser ful ut.. okej, den får också räknas som negativ grej.. annars är livet totalt strålande :D

1 kommentarer:

S-s-s-stalker nr2,  22 februari 2010 kl. 20:33  

hemsökning. :o OMG tänker du gå ut i mörkret och försöka söka rätt på mitt hus? lycka till med det. ;)

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP