söndag 14 februari 2010

Bildspam: fredag + idag :3

I fredags hade jag en kort dag i skolan, bara spanska och ett litet samhällsprov. Mellan dessa en lång håltimma, så jag fick älsklingen att pallra sig upp och ta sig till min skola så jag kunde vara med honom på rasten :3

Samhällsprovet var lite lol.. läraren kom inte dit på 20 minuter, och hon är en såndär sjukt punktlig lärare (hon har själv sagt att "kommer jag mer än 5 minuter sent så kan ni gå, för då vet ni att jag inte kommer alls"). Men naturare som vi är satt vi beskedligt kvar, några gick och frågade rektorn, kollade på tavlan över inställda lektioner - men ingen information fanns att finna någonstans. Till slut kom jag på att jag har lärarens nummer nerskrivet i min kalender, och vi kom överrens om att det vore bra att ringa så vi fick veta, så en i klassen ringde, och läraren blev helt ifrån sig - hon hade skrivit upp en timma fel och trodde att vi började då lektionen slutade.
Några i klassen blev klart sura över växlingen inställd lektion -> prov. Men det är ju ändå för betygets bästa, så det gick snart över.
Får jag säga det själv så tycker jag att vi naturare är helt underbara ;D

Hur som helst så tog älsklingen med mig efter skolan och bjöd mig på lunch på thairesturang.

Det var supedupergott, tack så mycket för det älskling (L)

och idag är det ju alla hjärtans dag. Och på självaste kärlekens dag var vi tvugna att gå upp tidigt och fara in till Göteborg för att älsklingen skulle med tåget tillbaka ner till Danmark.. vi hann ju knappt göra något alls på dessa 5 dagarna ju.. och nu är han borta 5 veckor till :(

Men han snodde i alla fall till sig 2 gratisrosor på centralen, som han gav till mig :3
Och sedan festade jag till det lite själv här hemma genom att äta en bit hemmabakad kladdkaka (bror som gjort) med 3smaks-glass till :3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP