fredag 26 februari 2010

Körskolan nästa!

Ja, egentligen hade jag ju denhär tiden fint inbokad på min HÅLTIMMA som jag brukar ha när jag går i skolan. Nu fick jag bara gå upp extra tidigt istället för att masa mig iväg till den!
Men vaddårå, jag lär mig ju saker där i alla fall, och pappa betalar ;)

Internet krånglade för mig igår, och krånglar fortfarande, men jag har snekat mig in på grannens en liten stund (vi får det alltså, men det är ju dumt om man har ett eget..) för att skriva =)
Därför kunde jag inte heller säga igår att idag ska jag minsann till Johanna, och sedan ska vi "gå ut" som det heter. Hm. Jag är inte så mycket för sånt där, eller det har aldrig kommit mig för. Jag trivs med att vara hemma och syssla med mitt, eller bara gå på stan, eller sådana saker. Men jag är ju tvungen att ge det en chans, även om jag är så gott som nykterist (eller rättare sagt, ofyllerist.. tycker det är dumt att bli full.. ) men hon har lovat att vara lite snäll och göra som jag så det kan nog bli trevligt ^^


Tamtamtaam!

Förresten hade det efterfrågats ett videoinlägg! ..det Kanske kommer ett senare i eftermiddag, från Johannas hus där vi ska "förfesta" (d.v.s. flumma runt utan något att dricka XD) .. men jag lovar inget ^^

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP