måndag 1 februari 2010

Nja..

Fast det var i och för sig väldans härligt att bara ha en enda lektion idag :D Spanska 10.00-11.20 sedan slutade man :D
Resten av dagen har jag slösat bort framför teven och dylikt :o

Men jag har bestämt mig för att lägga mig 11 idag! (kommer bli halv 12.. -.-) för jag har körlektion redan 07.15 imorgon, vilket innebär att jag måste gå hemifrån minst en halvtimma tidigare (och därför gå upp redan klockan halv 6).. så så får det bli!

Ska läsa lite biologiläxa och spanskaläxa till godnattsaga hade jag tänkt :)
Sen ska jag drömma om hur lååååååång morgondagen blir.. körlektion innan skolan, skola till 15.35, och sedan piano från 4 till halv 5 (får nästan springa från skolan till pianolektionen..)

Jag kommer inte få mycket vila denna veckan, känner jag redan.. på onsdag börjar ju mina extralektioner i kemi också, inför olympiaden =) Vojne, jag kommer ha att göra.. ^^,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP