söndag 21 februari 2010

Jag ÄLSKAR snön!

Och det kommer som en stor chock för alla som någonsin umgåtts med mig - jag är nämligen den som brukar utbrista saker som "jag hatar snö..", "jag hatar julen.." , "jag hatar att det är kallt.." och så vidare.

Men just nu ÄLSKAR jag snön, och det är för att min mentor och tillika klassföreståndare just ringde mig och sa att SKOLAN ÄR STÄNGD IMORGON på grund av att kommunen vill kolla taket med snön och rasrisken innan någon får gå in i byggnaden igen! :D
Dom kunde inte ens säga hur länge den kommer vara stängd, så jag är lycklig just nu! Otroligt lycklig!

JAG ÄLSKAR SNÖN (L)


Kärlek på den (L)

1 kommentarer:

stalker nr2,  21 februari 2010 kl. 22:04  

när knäppte du den där bilden? för är det sådär lite snö så kan jag då verkligen inte förstå hur dom kan oroa sig för taket.

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP