måndag 8 februari 2010

Fryser lite smått

Så jag tog och kröp in i pojkvänströjan ordentligt :3
Sa jag förresten att det är Roberts tröja? ^^ Den är jättemysig :3

Haha, jag tycker jag ser ut som någon såndär karaktär ur något datorspel.. tjejer/kvinnor i datorspel som ska utspela sig i för-länge-sedan, brukar väl ha luvan sådär på bakhuvudet? :o

Fast det är lite lustigt, just nu har jag en såndär kupévärmare för bilar här inne i mitt rum. Och ändera är det för svinkallt så mina tår domnar bort, och en stund senare är det så varmt så jag sitter här och svettas. Undras om det finns någon idealtemperatur för mig? Den måste nog anges med 2 decimalers nogrannhet för att inte slå över till det ena eller andra fallet..

för övrigt är det mitt i natten, och nu ska jag gå och duscha.. varför är jag uppe så sent hela tiden? O.o

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP