söndag 14 februari 2010

Bildspam: onsdag

Onsdags.. ja i onsdags var dagen då Robert kom till mig :)
Det var också dagen då jag hade min andra testlab inför Kemiolympiaden, och det faktiskt gick rätt bra tack och lov =)
Onsdag är också dagen då jag och Josefin övar tillsammans på kulturskolan.
Och i onsdags fick jag också en liten samling söta presenter av älsklingen, men dem har jag glömt ta bild på, så dom får ni se senare :3

Såhär såg jag alltså ut dagen till ära:

Ja, mina ögon är sådär blåa som på den vänstra bilden -helt naturligt ;) Jag har världens tuffaste ögonfärg enligt mig själv :D Tack vare att dem redan är så fräcka, så får jag typ coolaste ögonfärgen ever när jag redigerar bilderna :D


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP