torsdag 18 februari 2010

Plugg och plugg

Det är laborationsrapporternas dag idag. Först en i fysiken (hur effekten hos en glödlampa beror av temperaturen hos glödtråden), och sedan en i biologi (varför man inte ska äta godis på prov, alltså ungefär att testa GI för olika kolhydrater).. Den i fysiken blev fyra (!) sidor lång! Biologin blev "bara" tre. BLÄÄÄÄÄ.


Haha, när jag sparade denna bilden upptäckte jag till min förskräckelse att jag lyckats spara över en annan laborationsrapport.. xD Jag öppnar nämligen alltid en gammal labbrapport när jag ska skriva en ny, för jag orkar inte krångla med att formatera och komma ihåg alla delrubriker hela tiden. Så är det bara att ändra texten och se glad ut :D .. nackdelen är då att man kan råka spara över just det dokumentet man öppnat för att skriva om i.. som jag just gjorde.. xD

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP