torsdag 25 februari 2010

Drömskorna till balen?


Typ huuur fina som helst, men ack så dyr :o 600 kr på bianco.. men skulle matcha klänningen perfekt, sitter ju sådana stenar under bysten på klänningen med ^^



och så lite svar på kommentarer, om kläderna i estet-inlägget:

Stalker #2 skrev:
ja visst suger det ibland att vara en feg naturare? känner ju även lilla jag av. :(

fast dom där kläderna ser inte allt för farliga ut ändå men dom kanske inte riktigt är pluggis style.

CherryCheek skrev:
Äh, man behöver ju inte gå estet för att klä sig coolt :)

och Disdrac skrev:
egentligen inte då, men vanligtvis brukar väll åtminstone inte naturare våga sig på att experimentera allt för mycket med sin klädsel..

Jag är förvirrad över hur jag ska tolka detta :o
För det första får jag alltså anta att jag ses som en pluggis då.. eftersom jag tydligen måste ha "pluggis-kläder"
Andra kommentaren kan antingen betyda "go for it, och skit i vilken linje du går" eller "domdär kläderna var fan så mkt snyggare än den stilen du har.." . Jag hoppas på det första ^^

och Disdrac: jag experimenterar jättemycket! :@ ... eller kanske inte xD

2 kommentarer:

Disdrac,  25 februari 2010 kl. 04:41  

ja, på kemin ja. men inte med det andra. ;)
än så länge har jag då inte sätt dig i blått hår eller något annat roligt.

eller kanske du gör det ändå fast genom datorn. inge svårt att tänka mig att du sitter där med gimp och leker när du har avbrott från skolgrejorna.

natti natti The ice plug/Disdrac

Hanna 25 februari 2010 kl. 18:14  

haha, det var värst vad du var besatt av färgen blått ;)
Helst skulle jag ha både blått hår och helblåa kläder? XD
Du borde gilla Blue Man Group :o xD

Tyvärr, jag har bara färgat mitt hår svart i gimp ;)

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP