lördag 20 februari 2010

Mitt största fan!

Tillåt mig att presentera min stalker numero uno: Johanna!

Det hela började med att vi en dag för sisådär 2½ år sedan började i samma klass. I efterhand har hon erkänt att hon såg mig, eller kanske mest mina kläder, och tänkte "yay, en estet - då finns det alltid någon man kan umgås med". Vad jag minns från den dagen presenterade hon sig dock aldrig. Varför förblev ett mysterium.

Fram till idag. Ett rykande färskt erkännande från hennes msn avslöjar att min blogg har gått om både google och självaste youtube på listan över hennes mest besökta hemsidor!

Det avgör saken, vi har helt klart att göra med mitt allra största fan här!
.. dags att börja kolla på det här med besöksförbud och sådant snart kanske?


Naaah, jag kan ju i alla fall glädja mig åt att jag fick en riktigt söt stalker efter mig ;)
(jag menar, det kunde vart värre.. tänk starwarskid :o )

2 kommentarer:

Fanet,  20 februari 2010 kl. 00:24  

XD ja, varför det inte blev någon presentation är det ingen som vet...och det måste vara något fel på det där som säger vilka sidor som visas mest, Platsbanken är inte ens med fastän jag är inne där minst två gånger om dagen XD och så ofta är jag INTE inne på din blogg. Fast tack för "söt" :D

stalker nr2 20 februari 2010 kl. 14:05  

OMG! En estet, värsta läskiga juh. :o fast ändå inte för dom är väldigt härliga ibland. :P

hey vad är det för fel på starwarskid han är ju grym ju. fast jag skulle nog inte tacka nej till en söt(blä för att få för mycket sömn. Det leder av någon anledning till att jag är trevlig mot folk.) stalker heller. ^^

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP