fredag 19 februari 2010

H&M - inspiration

black&white - H&M

Åh jag bara älskar polyvore :D
Alla kläderna ovanför är från H&M! Vissa av dem äger jag redan, resten bara önskar jag att jag kunde köpa på en gång! Som jackan uppe till höger - den vill jag ha! Men jag har redan den uppe till vänster - mitt inre säger mig att det är ett onödigt köp..

Men skorna där nere då :o Dom är ju ändå snygga! Dom högra utav dem har jag dreglat över hur länge som helst.. men jag har redan så många par skor :(

Smyckena är också underbara hela bunten (L)

1 kommentarer:

Jennie (tha cousin) 19 februari 2010 kl. 15:02  

Jag har också dreglat över den där vita klänningen i mitten, hade jag varit du hade jag köpt den till studenten! :D

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP